چهارمین همایش رسانه ای کشورهای حوزه دریای خزر برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، تا تاریخ 9 شهریورماه، 15 مقاله و گزارش و 5 مجموعه عکس شامل 129 اثر، در سه بخش معرفی کشورهای حوزه دریای خزر، انسان و دریا و خزر سرزمین سلامتی، از سوی خبرنگاران و عکاسان رسانه های داخلی برای دبیرخانه همایش خزر بدون مرز ارسال گردیده است.

چهارمین همایش رسانه ای کشورهای حوزه دریای خزر برگزار می گردد

بنا بر این گزارش، اداره کل رسانه های خارجی با هدف یاری به مشارکت خبرنگاران و عکاسان داخلی کلیه آثار (مکتوب و تصویری) را پیش از ارسال به دو زبان انگلیسی و روسی ترجمه نموده است.

همایش رسانه ای کشورهای ساحلی دریای خزر هر ساله در زمینه آثار رسانه ای کشورهای پیرامون دریای خزر برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در این منطقه، با حضور نمایندگان رسانه ها، مدیران رسانه های اجتماعی و انجمن های مردم نهاد در آستاراخان روسیه برگزار می گردد و با تقدیر از بهترین آثار رسانه ای مربوط به دریای خزر خاتمه می یابد.

پیشنهاد برگزاری این همایش، در اجلاس سال 1393 سران کشورهای ساحلی دریای خزر در آستاراخان روسیه، در حضور روسای جمهوری ایران، آذربایجان، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان تصویب و هرساله در ماه سپتامبر، از سوی استانداری آستراخان، وزارت توسعه دیجیتال، مخابرات و ارتباطات جمعی و وزارت امور خارجه روسیه و سازمان کشورهای مشترک المنافع برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه رسانه های دریای خزر به همت خانه های مطبوعات استان های گلستان، گیلان و مازندران و مشارکت خبرنگاران رسانه های استان های مذکور در مردادماه جاری تاسیس شد.

معاونت امور مطبوعاتی در نظر دارد در آینده ای نزدیک جشنواره رسانه ای دریای خزر را با هدف فعال تر کردن رسانه های داخلی برای حضور در این همایش که زمینه ساز حضور بین المللی رسانه ای کشور است، و با مشارکت استان های شمالی کشور برگزار کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 629

به "چهارمین همایش رسانه ای کشورهای حوزه دریای خزر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین همایش رسانه ای کشورهای حوزه دریای خزر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید