صیادمنش: همه دیدارها تا سرانجام لیگ حکم فینال را دارد، برای قهرمانی می جنگیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: همه دیدارهای ما تا سرانجام لیگ حکم فینال را دارد و ما برای قهرمانی می جنگیم.

صیادمنش: همه دیدارها تا سرانجام لیگ حکم فینال را دارد، برای قهرمانی می جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اللهیار صیادمنش پس از فزونی پرگل استقلال مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به فزونی پرگل دست پیدا کنیم. از طرفداران استقلال نیز بابت حمایت شان در این دیدار تشکر می کنم. ما امروز بازی خوبی را ارائه و نتیجه خوبی نیز کسب کردیم. امیدوارم این روند در دیدارهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی در مورد شانس استقلال برای کسب قهرمانی این فصل لیگ برتر، عنوان نمود: همه دیدارهای ما تا انتها لیگ حکم فینال را دارد، برای قهرمانی می جنگیم و فکر می کنم اگر دیدارهای رودرروی خود با مدعیان را با فزونی پشت سر بگذاریم می توانیم قهرمان شویم.

صیادمنش در پاسخ به این پرسش که حضور در ترکیب ثابت استقلال در میان مهاجمان نامدار این تیم سخت نیست، گفت: قطعاً سختی خود را دارد. همه بازیکنان استقلال بازیکنان بزرگی هستند و مهاجمان ما نیز از تجربه کافی برخوردارند. کوشش می کنم اگر کادر فنی به من احتیاج داشت با تمام وجود برای تیم بازی کنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد حضور زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم امید در استادیوم هم گفت: امیدوارم با کرانچار و تیم امید بعد از سال ها المپیکی شویم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4795

به "صیادمنش: همه دیدارها تا سرانجام لیگ حکم فینال را دارد، برای قهرمانی می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: همه دیدارها تا سرانجام لیگ حکم فینال را دارد، برای قهرمانی می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید