حمل و نقل های عمومی با مجوز شهرداری باشد، لزوم دریافت کارت تردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سید مجتبی علوی مقدم ظهر سه شنبه در شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان اعلام کرد: دستگاه های استان و شهرستان تجهیزات بخش خصوصی را شناسایی نمایند تا در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.

حمل و نقل های عمومی با مجوز شهرداری باشد، لزوم دریافت کارت تردد

وی با اشاره به فعالیت تاکسی های حمل مسافر در بیرجند اظهار کرد: هر فعالیت حمل و نقلی در شهر باید مجوز حمل و نقل عمومی را از شهرداری اخذ کند.

علوی مقدم با بیان اینکه همچنین رانندگان باید از شهرداری کارت تردد بگیرند، اضافه کرد: نظام صنفی و شهرداری ها به قوانین یکدیگر احترام بگذارند.

وی با اشاره به سرویس دانش آموزان بیان نمود: دانش آموزان امانت های جامعه هستند که باید نوع برخورد با آن ها رصد گردد.

علوی مقدم با بیان اینکه موضوعات فرهنگی داخل سرویس اهمیت زیادی دارد، گفت: دانش اموزان در سن پایین از فضاهای اجتماعی درس می گیرند بنابراین بخش فرهنگی موضوعات باید مورد توجه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در قوانین و مقررات کم نداریم اما در موضوعات فرهنگی در فقر به سر می بریم، اضافه کرد: باید نظارت جدی تری و کار فرهنگی بیشتری انجام گردد.

وی با بیان اینکه اهمیت صندلی آموزش و پرورش از همه دستگاه ها بالاتر است، اضافه کرد: باید برای سال اینده بسته های فرهنگی در اختیار دانش اموزان قرار گیرد.

علوی مقدم اظهار کرد: اموزش و پرورش موثرترین، وسیع ترین و با نفوذ ترین دستگاه بوده و هر قانون که احتیاج به نهادینه سازی دارد باید از این نهاد آغاز گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3377

به "حمل و نقل های عمومی با مجوز شهرداری باشد، لزوم دریافت کارت تردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل و نقل های عمومی با مجوز شهرداری باشد، لزوم دریافت کارت تردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید