بیژن طاهری: کی روش می خواهد پله پله جلو برود و حرف هایش از سر ترس نیست، نام جام ملت ها که می آید ناراحت می شوم!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بیژن طاهری، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از اینکه نتوانسته است، حضور در مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا را تجربه کند، ابراز ناراحتی کرد.

بیژن طاهری: کی روش می خواهد پله پله جلو برود و حرف هایش از سر ترس نیست، نام جام ملت ها که می آید ناراحت می شوم!

بیژن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا و اینکه ایران چقدر برای قهرمانی در این رقابت ها شانس دارد، گفت: ما تیم خوبی داریم و قطعاً شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت. اعتقاد من این است که در این شرایط همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و بعد از جام ملت ها به اندازه کافی فرصت داریم تا انتقاد کنیم. برای تیم ملی قهرمان شدن در آسیا بسیار مهم است و الان این تیم احتیاج به حمایت مردم و رسانه ها دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت های اخیر کارلوس کی روش که گفته است رؤیای تیم ملی حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیاست، تأکید کرد: کی روش می خواهد پله پله جلو برود و حرف های این مربی دلیل بر ترس نیست. همه مردم و رسانه ها از تیم ملی توقع قهرمانی دارند و امیدوارم که بعد از سال ها قهرمان شویم. به نظر من ایران و ژاپن مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

طاهری که سابقه بازی در جام ملت های آسیا را ندارد، در خصوص این موضوع هم اعلام کرد: تلخ ترین خاطره فوتبالی من مربوط به جام ملت های آسیاست که خط خوردم و هر وقت نام این تورنمنت به میان می آید، ناراحت می شوم! من قبل از جام ملت های 1984 توسط ناصر ابراهیمی خط خوردم و این در حالی است که قرار بود نامم در لیست نهایی قرار بگیرد. ما قبل از آغاز این مسابقات با بوتوف بلغارستان یک بازی دوستانه انجام دادیم که من جای حمید علیدوستی به زمین رفتم. آقای ابراهیمی هم بعد از بازی گفت که من نفراتم را برای جام ملت ها انتخاب کردم و آنهایی که بازی کردند، در لیست من قرار می گیرند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: آقای ابراهیمی بعد از بازی با بوتوف به من گفت که برای بحث خروج از کشورم اقدام کنم، چون آن موقع سرباز بودم. یادم می آید که فرشاد پیوس در ستاد مشترک ارتش آشنا داشت و با هم به آنجا رفتیم تا برگه خروج را بگیرم. جمعه شب بود که با خانواده و آشنایان خداحافظی کردم و روز شنبه در مجله کیهان نوشته بود که من خط خوردم! این موضوع برایم باورکردنی نبود به همین دلیل دنیای ورزش را هم خریدم که دیدم خط خوردم. نرفتن به جام ملت ها تلخ ترین خاطره من از فوتبال است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3419

به "بیژن طاهری: کی روش می خواهد پله پله جلو برود و حرف هایش از سر ترس نیست، نام جام ملت ها که می آید ناراحت می شوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیژن طاهری: کی روش می خواهد پله پله جلو برود و حرف هایش از سر ترس نیست، نام جام ملت ها که می آید ناراحت می شوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید