بلوای جدید فوتبال: بازی های عقب افتاده پرسپولیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آرمن ساروخانیان ، 48 ساعت پس از سرانجام حکایت آسیایی پرسپولیس، خبرنگاران از برانکو درباره تکلیف بازی های عقب افتاده این تیم پرسیدند و مربی کروات درباره احتمال برگزاری این بازی ها پیش از جام ملت های آسیا گفت: هرگز بدون ملی پوشان این بازی ها را انجام نمی دهیم. وقتی چهار بازیکن در تیم امید و دو بازیکن هم در تیم ملی داشته باشیم چطور ممکن است بازی های خود را انجام دهیم؟

بلوای جدید فوتبال: بازی های عقب افتاده پرسپولیس

قابل انتظار بود که برگزاری این بازی ها به دردسر جدیدی برای سازمان لیگ و فوتبال ایران تبدیل شود. به خاطر حساسیت فینال در روزهای گذشته این ماجرا مسکوت ماند، ولی حالا زمانی است که رسانه ها و البته حریفان کنجکاوند درباره اش بدانند.

نیم فصل لیگ 15 آذر تمام می شود و تا آن روز باید پرونده مسابقات بسته شود و ملی پوشان به اردو بروند. پرسپولیس در این فاصله باید شش بازی برگزار کند، چرا که بعد از آن اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد.

اولین بازی از سری بازی های عقب افتاده پرسپولیس بنا به اعلام سازمان لیگ 28 آبان مقابل پیکان است، یکی از روزهای فیفا که پرسپولیس ملی پوشانش را در اختیار ندارد و برانکو حاضر نیست تیمش در این روز بازی کند.

سرمربی پرسپولیس هشدار داده که آنها به فیفا شکایت می نمایند و از آن طرف فتاحی، مسئول سازمان لیگ معتقد است که باشگاه تعهد داده بدون ملی پوشانش بازی کند. باز کردن این گره کار سختی است و شاید بهتر بود سازمان لیگ اجازه نمی داد کار به اینجا بکشد.

  • توافق مخفیانه ی باشگاه، دهان برانکو را بست

    تیم هایی که گرفتار مسابقات قاره ای هستند، مجبورند برنامه فشرده ای را پشت سر بگذارند. در سال های گذشته تیم های زیادی که در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حاضر بودند، تاوانش را با افت نتایج در لیگ پرداختند.

    در فوتبال آسیا هم از این نمونه ها زیاد است. اوراوا رد که سال گذشته قهرمان آسیا شد، در لیگ ژاپن نتوانست به رتبه ای بهتر از هفتمی برسد.

    کاشیما هم سال جاری مجبور بوده با این فشردگی کنار بیاید. آنها سه روز قبل از هر دو بازی رفت و برگشت با پرسپولیس در لیگ ژاپن به میدان رفتند و در فاصله 17 روز پنج بازی داخلی و خارجی داشتند.

    سازمان لیگ که حالا آچمز شده، قبل از همه باید خودش را سرزنش کند که در ماه های گذشته بازی های پرسپولیس را به تعویق انداخت.

    آنچه به عنوان نگاه ملی بارها از طرف مدیران فوتبال تکرار می شد، حالا آنها را با اتهام حمایت از پرسپولیس روبرو نموده و اگر سازمان لیگ نتواند زمانی برای بازی های عقب افتاده معین کند با اعتراض شدید سایر تیم ها روبرو خواهد شد.

    بخش زیادی از این مشکل هم به شرایط ویژه پرسپولیس برمی شود که محدودیت بازیکن دارد، ولی اگر به این تیم اجازه داده شود که با بازی های عقب افتاده را با بازیکنان جدیدش برگزار کند، به معنی این است که جریمه اشتباه مدیریتی این باشگاه که منجر به محرومیت شد را باید رقیبان بپردازند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2414

به "بلوای جدید فوتبال: بازی های عقب افتاده پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوای جدید فوتبال: بازی های عقب افتاده پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید