بسته خبری پرسپولیس، بدنسازی بدون آقای بدنساز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در روزی که مارکو نبود، پرسپولیسی ها بیشتر زمان تمرین را به بدنسازی گذراندند و اجرای برنامه های تمرینی را هم خود برانکو به عهده داشت.

بسته خبری پرسپولیس، بدنسازی بدون آقای بدنساز

به گزارش خبرنگاران ،

بدنسازی ویژه

حتی غیبت مارکو هم پرسپولیسی ها را از بدنسازی نجات نداد و آنها بخش عمده تمرین صبح دوشنبه را به اجرای برنامه های آماده سازی بدنی اختصاص دادند. تمرینی که ساعت 10 در استادیوم شهید کاظمی شروع شد و بعد از 15 دقیقه کار در سالن، بازیکنان در دایره مرکزی زمین به پاسکاری، سرزنی و استپ سینه مشغول شدند. بقیه آیتم ها اما مختص بدنسازی بود که برانکو شخصا اجرای برنامه ها را به عهده گرفت. سعید حسین پور، حمیدرضا طاهرخانی و ابوالفضل درویش وند به دلیل همراهی تیم امید غایب بودند بقیه جوان ها در بخش هایی از تمرین با زلاتکو کار کردند.

مصاحبهی عالیشاه با برانکو

امید عالیشاه که بخاطر آسیب دیدگی در دوحه احتمالا بازی برگشت با السد را از دست خواهد داد، امروز نه تمرین کرد و نه درمان. البته با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و چند دقیقه ای درباره وضعیتش با برانکو مصاحبه کرد.

حساب ها پُر می گردد

شاگردان برانکو در انتظار پاداش ویژه هستند. مدیران پرسپولیس به بازیکنان وعده داده اند تا پیش از بازی برگشت با السد، پاداش پیروزی در بازی رفت را پرداخت می نمایند. همچینین از سوی مدیریت باشگاه به بازیکنان اعلام گردیده در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان، پاداش ویژه ای برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

اتوبوس را نفروختند، پس دادند

یکی از مباحث نشست امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، جنجال اتوبوسی بود که می گفتند باشگاه بخاطر مسائل مالی آن را فروخته اما یکی از مدیران پرسپولیس درباره اش می گوید: باشگاه پرسپولیس از خرید اتوبوس برای تین استقبال کرد اما در ادامه با توجه به مخارج این اتوبوس، آن را به همان کارخانه ای که از آن تحویل گرفته بود پس داد و مبلغ پرداختی اش را هم پس گرفت.

جلسه هیات مدیره

در نشست امروز هیأت مدیره پرسپولیس، شرایط تیم برای ادامه لیگ قهرمانان و راه چاره ها برای برطرف احتیاج ارزی باشگاه مورد آنالیز نهاده شد. در واقع مهم ترین بحث این جلسه که باشگاه آن را در اولویت قرار داده است، تامین منابع ارزی مورد احتیاج در آستانه بازی با السد بود و مدیران باشگاه جدا از تامین این منابع، در مورد میزبانی از السد و اقدامات لازم برای برگزاری فینال هم مصاحبه کردند.

2 - 380

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1665

به "بسته خبری پرسپولیس، بدنسازی بدون آقای بدنساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، بدنسازی بدون آقای بدنساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید