بازرسان تنظیم بازار با عوامل احتکار و گرانی کالاها برخورد کنند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمدباقر خانی صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری ملکان افزود: خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش مهمی در انعکاس عملکرد دستگاههای دولتی و مشکلات مردم ایفا می کنند.

بازرسان تنظیم بازار با عوامل احتکار و گرانی کالاها برخورد کنند

وی در ادامه از اداره صنعت معدن و تجارت ملکان خواست با همکاری سایر دستگاههای نظارتی در بازار شهر ملکان حضور مستمری داشته و با تخلفات احتمالی از جمله احتکار و گران فروشی برخورد قانونی نمایند.

خانی با بیان اینکه طبق بخشنامه دولت دستگاههای دولتی حق خرید کالاهای خارجی را ندارند از ادارات دولتی و مردم خواست بمنظور اشتغال زایی و رونق کسب و کار کالاهای داخلی خرید کنند.

وی همچنین شهرداری ها را از تبلیغ کالاهای خارجی در سطح شهر منع کرد.

فرماندار ملکان همچنین به آغاز فعالیت پلاک کوبی اماکن عمومی در این شهرستان اشاره کرد و خواستار همکاری سازمان های دولتی با مامورین شهرداری و اداره پست شد.

وی همچنین بر تلاش بیش از پیش شعب بانک ها در ملکان بمنظور تخصیص بیش از صددرصد تسهیلات کم درصد روستایی شد.

انتقاد از پلمپ چاه های های آب کشاورزان ملکانی

امام جمعه ملکان نیز در این جلسه از دریافت هزینه های مختلف توسط ادارات برق و گاز انتقاد کرد و گفت دستگاههای خدماتی جهت نصب انشعاب مبالغ بالایی از مشترکین می گیرند و دیگر حق مبالغ دیگر بابت انجام خدمات دیگر از جمله تیرگزاری و علمک گزاری و غیره را ندارند.

حجت الاسلام زمانی در ادامه از پلمپ چاه های های آب کشاورزان ملکانی انتقاد کرد و گفت اداره آب حق ندارد چاه آب باغداری که یکسال چشمش را جهت امرار معاش خانواده از راه کشاورزی دوخته را پلمپ کند و باید از راه های ممکن است مشکل رفع شود.

امام جمعه لیلان نیز در این جلسه از قوای سه گانه خواست با مفسدان اقتصادی به شدت برخورد و در جهت رفع مشکلات مردم از جمله گرانی های اخیر تلاش بیشتری کنند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: mehrnews.com
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49

به "بازرسان تنظیم بازار با عوامل احتکار و گرانی کالاها برخورد کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسان تنظیم بازار با عوامل احتکار و گرانی کالاها برخورد کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید