انصاری، کمال و برانکو غایبان بازی رفت نیمه نهایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، علیرغم صعود پرسپولیس اما خبر بد برای طرفداران این تیم غیبت محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و همین طور برانکو ایوانکوویچ است.

انصاری، کمال و برانکو غایبان بازی رفت نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران ، در دقیقه 12 بازی پرسپولیس - الدحیل کمال کامیابی نیا در برخورد با بازیکن قطری کارت زرد دریافت کرد دو کارته شد و بر این اساس دیدار بعدی قرمزپوشان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.کامیابی نیا در نیمه اول و در درگیری با بازیکن حریف که ضروری هم نبود، کارت زرد گرفت تا در بازی نیمه نهایی غایب باشد.

برخلاف این بازیکن، محمد انصاری خطایی به موقع را روی ادمیلسون انجام داد که حتی می توانست با کارت قرمز داور هم جریمه گردد ولی روشن ایرماتوف به کارت زرد بسنده کرد تا این بازیکن تا سرانجام در بازی بماند ولی از دیدار بعدی محروم گردد.

علاوه بر این دو بازیکن برانکو ایوانکوویچ هم که در طول بازی به شدت به تصمیمات داوری اعتراض داشت، در ثانیه های سرانجامی با تصمیم داور ازبک اخراج شد تا او هم در دیدار رفت نیمه نهایی حاضر نباشد.

طبق اعلام کاپیتان پرسپولیس و البته خود شجاع خلیل زاده این بازیکن هم محروم گردیده اما چنین چیزی درست نیست و خلیل زاده می تواند بازی کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1138

به "انصاری، کمال و برانکو غایبان بازی رفت نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری، کمال و برانکو غایبان بازی رفت نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید