اسماعیل حسن زاده: با جدیت پیگیر اتفاقات دیدار بادران و استقلال جنوب هستیم، کسی حق ندارد امنیت داور را به خطر بیندازد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اسماعیل حسن زاده، رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که کسی حق ندارد امنیت داور مسابقه را به خطر بیاندازد.

اسماعیل حسن زاده: با جدیت پیگیر اتفاقات دیدار بادران و استقلال جنوب هستیم، کسی حق ندارد امنیت داور را به خطر بیندازد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر در بازی ها گفت: کمیته انضباطی ضمن آنالیز گزارش های واصله و اتفاقات روی داده نسبت به مسئله رفتار و برخورد علیه داوران بسیار حساس است و با این موضوع به جدیت برخورد می نماید. طبق روال همیشگی، کمیته انضباطی پس از آنالیز گزارش مقامات رسمی نسبت به رسیدگی اقدام می نماید. باید بگویم گزارش تمام مسابقات هفته دهم لیگ برتر را دریافت نموده ایم که مهمترین گزارش مربوط به مسابقه تیم های پرسپولیس و سایپا است.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش واصله، انواع مختلف تخلفات از جمله فحاشی، برخورد فیزیکی، پرتاب اشیاء و موارد دیگر از جانب اعضای کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران در این بازی روی داده که طبیعتا به تمامی آنها رسیدگی خواهیم کرد. ابتدا دفاعیات متخلفان آنالیز شده و سپس بر همین اساس نسبت به صدور حکم مربوطه اقدام می گردد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به اتفاقات روی داده در یکی از مسابقات لیگ دسته اول و حمله به داور بازی گفت: هنوز گزارش مقامات رسمی این بازی را دریافت ننموده ایم، اما بنده شخصا نسبت به این مسئله آگاه شدم و در جریان آن قرار گرفته ام. به طور کلی باید بگویم کمیته انضباطی نسبت به رفتار و هر اقدامی علیه داور مسابقه بسیار حساس است و در خصوص چنین تخلفاتی با جدیت و شدت برخورد لازم صورت می پذیرد. ما معتقدیم داور بازی باید با احساس آرامش و امنیت کافی قضاوت کند و قابل پذیرش نیست که هر شخصی امنیت داور را به خطر انداخته و اقدامی علیه داور مسابقه انجام بدهد.

حسن زاده گفت: مطمئن باشید تا جایی که در قانون دیده شده و قانونگذار اجازه داده است، با سخت گیری و جدیت در این موضوعات ورود می کنیم، همانطوری که در ماجرای مربوط به اتفاقات آبادان نیز حکم لازم صادر شد. امیدواریم ضمن صدور احکام لازم و برخوردهای انضباطی مناسب شاهد ایجاد فضایی باشیم که در فوتبال کشور با همراهی و حضور پیشکسوتان و یاری مدیران دیگر شاهد این میزان از بی اخلاقی ها و ناهنجاری ها نباشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2045

به "اسماعیل حسن زاده: با جدیت پیگیر اتفاقات دیدار بادران و استقلال جنوب هستیم، کسی حق ندارد امنیت داور را به خطر بیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل حسن زاده: با جدیت پیگیر اتفاقات دیدار بادران و استقلال جنوب هستیم، کسی حق ندارد امنیت داور را به خطر بیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید