38 هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح های کشاورزی واگذار شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، خالد جعفری شامگاه شنبه در سیزدهمین جلسه کمیسیون واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی برای اجرای طرح های کشاورزی و تولیدی، گفت: 38 هکتار از اراضی ملی به تعداد 27 طرح در شهرستان های سنندج، دیواندره، مریوان، کامیاران و سقز واگذار شد.

38 هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح های کشاورزی واگذار شد

وی اضافه کرد: به همین دلیل 18 طرح دیگر به مساحت 33 هکتار برای تغییر مجری، تمدید قرارداد اجاره و انتقال قطعی مورد آنالیز و مشخص تکلیف شد که از اهم این طرح ها می توان به طرح پرورش گوسفند داشتی روستای کیلانه شهرستان سنندج به مساحت هزار و 485 مترمربع و طرح فراوری پنیر لیقوان روستای جانوره شهرستان مریوان به مساحت سه هزار مترمربع اشاره نمود.

واگذاری دو هکتار از اراضی ملی برای طرح های غیر کشاورزی

رئیس جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: همچنین دو هکتار از اراضی ملی به تعداد چهار طرح غیر کشاورزی در شهرستان های سقز، دیواندره، سنندج و کامیاران واگذار و به همین دلیل چهار طرح دیگر به مساحت دو هکتار جهت تغییر مجری، تمدید قرارداد اجاره و انتقال قطعی مورد آنالیز و مشخص تکلیف شد.

جعفری به طرح های غیر کشاورزی اشاره نمود و یادآور شد: طرح شستشو و دانه بندی شن و ماسه روستاهای گرمیدر و آلتون علیا شهرستان های سنندج و سقز به مساحت یک هکتار و طرح مرکز جمع آوری میوه و تره بار محصولات کشاورزی روستای نساره علیا شهرستان دیواندره به مساحت دو هزار و 611 مترمربع از مهمترین این طرح ها است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5586

به "38 هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح های کشاورزی واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "38 هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح های کشاورزی واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید