کریسمس در ترومسو نروژ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، Tromso , نروژ . شهر یکی از مکان‌های مدار قطب شمال است . تعجبی ندارد که این یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن تعطیلات زمستانی است . در طول دوره کریسمس , Tromso با تمام این نورها و حالت جشن , زیبا و زیبا می‌شود . در ماه دسامبر , شهر در تاریکی زندگی می‌کند , همان طور که شب قطبی غالب است : حتی یک شعاع نور خورشید به این گوشه جهان نمی‌رسد . به همین دلیل است که بهترین زمان برای تمجید از اورورا است .

کریسمس در ترومسو نروژ

افراد محلی می‌دانند که چطور جو Christmassy را ایجاد کرده و از بازدیدکنندگان پذیرایی کنند که می‌توانند از مهمان‌نوازی آن‌ها لذت ببرند . بازارهای کریسمس شیرینی سنتی , صنایع دستی و cordial ویژه را عرضه می‌کنند که به گرم شدن کمک می‌کند . مکان‌های زیادی برای موسیقی وجود دارند , از جمله کلیساهای جامع , جایی که سروده‌ای مذهبی در آن غروب تیره را روشن می‌کنند . و بالاخره افراد محلی و مهمان ها برای جشن سال نو گردهم می‌آیند . Flaming مشعل , آتش‌بازی , سابقه کوهستانی و بسیاری از شام پانی از آغاز هیجان‌انگیز جدید استقبال کردند .
چرا به آنجا بروی ?
شهری واقعا زیبا با خانه‌های idyllic شمالی , جو Christmassy عالی , تخصص‌های سنتی و Lights شمالی که آن را یک مقصد تعطیلات زمستانی مطلوب می‌سازند .
کی به آنجا بروی ?
نمایشگاه‌های کریسمس پیش از این در ماه نوامبر برگزار می‌شوند . با این حال , اغلب رویدادها در ماه دسامبر صورت می‌گیرند . بجز بیست و چهارم تا بیست و ششم دسامبر که تقریبا همه چیز بسته شد . بعد از آن Tromso دوباره بیدار می‌شود .
چطور به آنجا برسیم ?
یک دسترسی آسان وجود دارد . بهترین , سریع‌ترین و نسبتا ارزان , رسیدن به یک پرواز بین‌المللی یا داخلی به فرودگاه Langnes است . گزینه دیگر رسیدن به آنجا با قطار یا اتوبوس است .

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 112

به "کریسمس در ترومسو نروژ" امتیاز دهید

1 کاربر به "کریسمس در ترومسو نروژ" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریسمس در ترومسو نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید