کاراته وان ترکیه، خاکسار فینالیست شد، چالاکی از دور مسابقات کنار رفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نماینده وزن منهای 55 کیلوگرم کاراته کشورمان با رجحان مقابل تمامی رقبای خود به دیدار پایانی مسابقات کاراته وان ترکیه راه یافت.

کاراته وان ترکیه، خاکسار فینالیست شد، چالاکی از دور مسابقات کنار رفت

به گزارش خبرنگاران، دومین مرحله لیگ دنیای کاراته وان(سری آ) در سال 2019 از امروز(آدینه) با حضور 1813 کاراته کا از 102 کشور در استانبول ترکیه شروع شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار ابتدا مقابل سیمونا زابورسکا از مقدونیه بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد. سپس گلمیرا اوسانوآ از قزاقستان را 4 بر یک برد. در ادامه با نتیجه 4 بر صفر لائورن فورباتو فرانسوی را از پیش رو برداشت.

خاکسار در مبارزه چهارم 5 بر صفر شیوری ناکامورای ژاپنی را مغلوب کرد و در دور پنجم 3 بر صفر از سد الساندرا حسنی از کرواسی گذشت. نماینده کاراته کشورمان در نیمه نهایی 9 بر 4 جانا بیتس آلمانی دارنده نقره و برنز دنیا را شکست داد و فینالیست شد.

او روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف ژو ون از چین تایپه خواهد رفت.

در همین وزن فاطمه چالاکی دور اول 3 بر صفر مایری کرین ایرلندی را برد. سپس با همین نتیجه از سد سنزیا بوروگنری از ایتالیا گذشت. او در سومین دیدار پس از تساوی یک بر یک مقابل تی تانگ دین ویتنامی با قانون سنشو برنده شد و به دور چهارم رفت. در بازی چهارم با نتیجه 3 بر صفر بر سوینچ راخیموآ از ازبکستان غلبه کرد. در ادامه 4 بر صفر نتیجه را به جانا بیتس آلمانی واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابت ها بازماند.

در کاتای تیمی بانوان، تیم کشورمان با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی با کسب امتیاز 23.28 در دور نخست و 24.60 امتیاز در دور دوم به دیدار نهایی صعود کند.

تیم کشورمان روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف تیم استرالیا خواهد رفت.

همچنین دیگر تیم کاتای بانوان ایران با ترکیب حسینی نصب، مظفری نژاد و صادقی با کسب امتیاز 23.8 و 23.28 در دورهای نخست و دوم به عنوان تیم سوم به دیدار رده بندی راه یافت.

بانوان کشورمان روز یکشنبه برای کسب نشان برنز به مصاف تیم پرو خواهند رفت.

اما در کاتای انفرادی مردان، ابوالفضل شهرجردی در گروه 16 با کسب امتیاز 23.86 از ادامه مسابقات بازماند.

در کومیته انفرادی نیز، سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم ایران پس از فزونی 2 بر صفر در دور نخست مقابل بورسا توسان از ترکیه، در دوم نیز با نتیجه 9 بر یک از سد آنا ماریا دامولیدو از ایتالیا گذشت. نماینده کشورمان در مرحله سوم نیز در حالی که با نتیجه یک بر صفر از جانا سوکی از فیلیپین عقب بود، به دلیل هانسوکو شدن حریف خود به دور بعد راه یافت.

در دور چهارم، بهمنیار مقابل آیکا تادانو از ژاپن پس از تساوی صفر-صفر با رای داوران(هانتی) شکست خورد. حریف ژاپنی بهمنیار که قهرمانی آسیا در سال های 2015 و 2017 را در کارنامه خود داشت، در دور بعد مقابل نماینده ترکیه شکست خورد تا نماینده کشورمان از ادامه مسابقات بازبماند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7752

به "کاراته وان ترکیه، خاکسار فینالیست شد، چالاکی از دور مسابقات کنار رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان ترکیه، خاکسار فینالیست شد، چالاکی از دور مسابقات کنار رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید