هیلاری کلینتون به طعنه ترامپ پاسخ داد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایسنا نوشت: رقابت میان دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون بار دیگر علنی شد و رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری درباره عدم نامزدی این وزیر خارجه دولت اوباما در انتخابات 2020 اظهارنظر کرد و با واکنش این وزیر سابق روبرو شد.

هیلاری کلینتون به طعنه ترامپ پاسخ داد

به گزارش پایگاه یواس ای تودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره رقیب سابق دموکراتش در انتخابات 2016 نوشت: هیلاری کلینتون (مجرم) تایید کرد که در انتخابات 2020 شرکت نمی کند؛ او تایید کرد که برای سومین بار نامزد ورود به کاخ سفید نمی گردد. وای! این یعنی قرار نیست من دوباره با او رقابت کنم؟ به شدت دلتنگ او می شوم!

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا گرچه گفته است در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شرکت نمی کند اما تاکید داشت: من جایی نمی روم. کلینتون دموکرات در واکنش به توئیت کنایه آمیز ترامپ با تصویری متحرک از فیلم دختران بدجنس پاسخ داد که حاوی این کلمات بود: چرا ذهن شما تا به این حد درگیر من است؟

واکنش کلینتون، سیلی از واکنش های جالب کاربران را که با تصاویر، عکس های متحرک و جملاتی از این فیلم از ترامپ انتقاد نموده بودند، به همراه داشت.

تاکنون ده ها دموکرات آمریکایی برای شرکت در انتخابات نامزدی خودشان را اعلام کردند یا آنالیز این روند را شروع نموده اند. ترامپ توانست کلینتون را با کسب 307 رای الکترال در انتخابات 2016 شکست بدهد. کلینتون 232 رای الکترال به دست آورد.

در همین حال هیلاری کلینتون تاکید نمود، یک تصمیم دیوان عالی به قیمت باخت او به دونالد ترامپ تمام شد. این وزیر خارجه سابق آمریکا در مراسم سالانه یک گروه از فعالان حق رای تاکید نمود: من اولین شخصی هستم که بدون حفاظت قانون حق رای برای ریاست جمهوری شرکت کردم و این واقعاً تفاوت معناداری ایجاد کرد. جمهوری خواهانی که می خواستند این حق را بگیرند، پشت این چالش حقوقی بودند و موجب تصمیم سال 2013 دیوان عالی شدند که جنبه هایی از این قانون را کنار گذاشت. آنها یک دیوان عالی پذیرا پیدا کردند که به پوچ ترین تصمیم ممکن رسید. آنها قانون حقوق رای را از بین بردند.

سخنان کلینتون به رقابت سال 2016 با ترامپ در ایالت ویسکانسین اشاره دارد که در آنجا ترامپ با فاصله اندکی پیروز شد و رای الکترال را به دست آورد. به گفته کلینتون بین 40 هزار تا 80 هزار تن به بهانه رنگ پوستشان و سنشان از پای صندوق های رای بازگردانده شدند.

52311

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5178

به "هیلاری کلینتون به طعنه ترامپ پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلاری کلینتون به طعنه ترامپ پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید