طرفداران پرسپولیس، سومین طرفداران برتر فوتبال جهان شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در نظرسنجی یک نشریه اروپایی، طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس در صندلی سوم بهترین طرفداران فوتبال جهان قرار گرفتند.

طرفداران پرسپولیس، سومین طرفداران برتر فوتبال جهان شدند

به گزارش خبرنگاران، نشریه مارکای اسپانیا در پایگاه اینترنتی خود یک نظرسنجی انجام داد و از مخاطبانش خواست بهترین و پرشورترین طرفداران فوتبال جهان را انتخاب نمایند.

در خاتمه این نظرسنجی که 4 میلیون نفر در آن شرکت کردند، طرفداران تیم پنارول اروگوئه به عنوان بهترین طرفداران معرفی شدند چرا که یک میلیون و 700 هزار رأی را به خود اختصاص دادند.

پس از آنها، با اختلافی زیاد، طرفداران تیم پالمیراس برزیل در صندلی دوم قرار گرفتند. آنها با کسب یک میلیون رأی این صندلی را به دست آوردند.

سکوی بهترین طرفداران فوتبال جهان با هوادران تیم فوتبال پرسپولیس ایران کامل می گردد که 400 هزار از آرا به آنها تعلق دارد.

طرفداران تیم فوتبال پنارول به خاطر جوی پرشوری که در بازی های خانگی این تیم می سازند و تشویق بی وقفه تیم شان در تمام 90 دقیقه بازی معروف هستند. آنها سال 2011 به مناسب 120 ساله شدن تیم شان پرچمی با 309 متر طول و عرض 15 متر ساختند که بزرگترین پرچم ساخته شده توسط طرفداران در تاریخ فوتبال است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2546

به "طرفداران پرسپولیس، سومین طرفداران برتر فوتبال جهان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران پرسپولیس، سومین طرفداران برتر فوتبال جهان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید