نگارخانه باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران به مزایده رفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دانشگاه تهران تصمیم گرفته است نگارخانه باغ موزه نگارستان را به صورت اجاره به مدت یک سال به وسیله مزایده واگذار کند.

نگارخانه باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران به مزایده رفت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، به مزایده گذاشته شدن نگارخانه باغ موزه نگارستان، برای دومین بار است که از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران صورت می گیرد. این مجموعه فرهنگی - تاریخی از سال 1392 پس از مرمت و بازسازی، تحت نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به روی عموم مردم باز شد و با شماره 2082 در زمره آثار ملی ایران به ثبت رسید.

تعداد زیادی از شخصیت های علمی، ادبی و هنری کشور چون ملک الشعراء بهار، کاظم عصار، علی اکبر دهخدا، بدیع الزمان فروزانفر، علی نقی وزیری، جلال همایی، سعید نفیسی، ابراهیم پورداود، غلامحسین صدیقی، پرویز خانلری، محمد مشخص، محمدابراهیم باستانی پاریزی، علی محمد کاردان و محمود حسابی در این مجموعه تاریخی به تحصیل و تدریس علم پرداخته اند.

پایگاه اطلاع رسانی در اعلام شرایط شرکت کنندگان در مزایده این نگارخانه آورده است: شرکت کنندگان در مزایده باید حداقل 5 سال سابقه فعالیت در مدیریت نگارخانه های هنرهای تجسمی را داشته باشند، حائز مجوزهای مربوطه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند، آثاری در این نگارخانه اجازه نمایش خواهند داشت که قبلاً مجوزهای لازم را از سوی مراجع ذیربط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز معاونت فرهنگی دانشگاه اخذ نموده باشند، تقویم و ساعت فعالیت نگارخانه مطابق با تقویم رسمی و ساعت فعالیت باغ موزه نگارستان خواهد بود و رعایت ضوابط، شئونات و مقررات دانشگاه تهران در اداره نگارخانه الزامی است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6994

به "نگارخانه باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران به مزایده رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگارخانه باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران به مزایده رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید