مقاله: جشنواره ها و فستیوال های تور کانادا در مونترال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، این رویداد جنجالی از هفتم تا شانزدهم ژوئیه برگزار می گردد. آغاز مراسم با محبوب ترین خواننده، پیانیست و بازیگر معروف مونترال یعنی گریگوری چالرز است. همچنین شاهد حضور دنیس بروت مشهورترین نوازنده ویولن کانادایی خواهید بود.

مقاله: جشنواره ها و فستیوال های تور کانادا در مونترال

گرافیت در زبان ایتالیایی به معنی خط کشی سریع است. بنابراین گرافیت هنری است که مردم مونترال با آن در این جشنواره دیوارهای شهر را از نقاشی ها و نوشته های زیبا پر می نمایند. هرکدام از این نقاشی ها به نوبه خود هنرمندانه و خارق العاده هستند.

این جشنواره هر ساله در تاریخ 26 ژوئن تا 6 جولای برگزار می گردد. در میان هنرمندانی که در این جشنواره موسیقی حضور دارند، می توان به باتا، جورج بنسون، پیتر فرامپتون و … اشاره نمود. این جشنواره موسیقی عظیم آن قدر شهرت دارد که نام آن در کتاب گینس نیز ثبت شده است. در این جشنواره سه هزار خواننده و موسیقی دان حاضر می شوند. در فستیوال جاز مونترال 20 محوطه مخصوص برای اجرای بیش از 500 کنسرت آماده است.

این جشنواره مهیج و تماشایی از 4 تا 14 جولای برگزار می گردد. شما طی این جشنواره می توانید از تماشای نمایش ها و حرکات متحیرنماینده عظیم ترین سیرک های دنیا لذت ببرید.

منبع مقاله: جشنواره ها و فستیوال های تور کانادا در مونترال

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 66594

به "مقاله: جشنواره ها و فستیوال های تور کانادا در مونترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جشنواره ها و فستیوال های تور کانادا در مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید