رسمی: ملی پوش والیبال ایران به فنرباغچه پیوست!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهدی جلوه، سرعتی زن تیم ملی به عضویت فنرباغچه ترکیه باشگاه سابق سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی عایدی.

رسمی: ملی پوش والیبال ایران به فنرباغچه پیوست!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه فنرباغچه ترکیه با انتشار عکسی از مهدی جلوه حضور وی در این تیم را تایید کرد و به ملی پوش والیبال کشورمان خوش آمد گفت جلوه هم اکنون همراه با تیم ملی والیبال ایران در آمریکا حضور دارد و خود را برای حضور در بازی های هفته سوم لیگ ملت های 2023 آماده می نماید.

سال گذشته سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت سه لژیونر والیبال ایران در لیگ ترکیه محسوب می شدند اما به نظر می رسد که سال جاری شاهد حضور والیبالیست های ایرانی بیشتری در سوپرلیگ این کشور خواهیم بود.

به همین دلیل سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران نیز سال آینده در سوپرلیگ ترکیه توپ خواهد زد و به باشگاه فنرباغچه پیوسته است. این باشگاه فصل گذشته سعید معروف را در اختیار داشت اما به نظر می رسد که آنها سال جاری پاسور دیگری را به خدمت خواهند گرفت.

جلوه سال گذشته در تیم نیان الکترونیک مشهد به میدان رفت و اخیرا در لیگ ملت ها نیز فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیم ملی پیدا نکرد اما قطعاً با این انتقال میخواهد توانایی های خود را به اثبات برساند و در آینده مهره کلیدی تری برای تیم ملی باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 89571

به "رسمی: ملی پوش والیبال ایران به فنرباغچه پیوست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی: ملی پوش والیبال ایران به فنرباغچه پیوست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید