داستان استقلال و استراماچونی رسماً به اتمام رسید، تصمیمات جدید در اسرع وقت اعلام می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه استقلال در اطلاعیه ای رسماً اظهار داشت که بحث بازگشت آندره آ استراماچونی به ایران به انتها رسیده است.

داستان استقلال و استراماچونی رسماً به اتمام رسید، تصمیمات جدید در اسرع وقت اعلام می گردد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال در رابطه با آخرین فرایند مذاکرات با آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی آبی پوشان اطلاعیه ای صادر کرد که به توضیح زیر است:

پس از پاسخ باشگاه استقلال به شروط یازده گانه استراماچونی، دو مرتبه مهلت ارائه پاسخ نهایی از طرف ایشان توسط باشگاه استقلال تمدید شد. ابتدا تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه و برای آخرین بار تا ساعت 10 صبح امروز (پنجشنبه) وکیل استراماچونی در پاسخ به مهلت اول گلایه نموده بود که چرا مباحث و اسناد مذاکره در فضای عمومی منتشر می گردد و در انتها نوشته بودند که آماده مذاکره هستند. باشگاه استقلال در پاسخ به این نامه نوشت که وقتی به وسیله اینستاگرام سرمربی و همسرشان و رسانه های ایتالیایی بسیاری از مسائل مطرح می گردد، باشگاه هم مجبور است جهت روشن شدن اذهان عمومی اقدام به انتشار مستندات کند. در پاسخ به آمادگی جهت مذاکره، باشگاه خواهان حضور سرمربی در تهران جهت مذاکره شد.

اما در نهایت پاسخ وکیل استراماچونی مجدداً همانی بود که قبلاً منتشر شده بود. ایشان در آخرین ایمیل و مهلتی که توسط باشگاه استقلال تا ساعت 10 صبح امروز معین شده بود، تأکید کردند تا شروط یازده گانه استراماچونی پذیرفته نگردد، اتفاقی رخ نخواهد داد. به این ترتیب باتوجه به آنکه در هفت روز آینده باید فهرست اولیه تیم استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال گردد، نقل وانتقالات تیم برخلاف بسیاری از تیم های لیگ رجحان دچار تأخیر شده، انتهای هفته آینده باید تمرینات تیم شروع و شرایط اردو و مسابقات معین گردد و عملاً شروط اعلام شده از سوی استراماچونی از طرف باشگاه استقلال غیرقابل اجراست، ضمن اعلام مختومه شدن این موضوع، در اسرع وقت تصمیمات جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

همچنین متأسفانه بعضی رسانه ها با انتشار اخبار کذب و ایجاد امیدهای واهی باعث تشویش بیشتر اذهان طرفداران شده اند. باشگاه استقلال اعلام می نماید تا زمان صدور این اطلاعیه هیچ ایمیلی مبنی بر تهیه بلیت هواپیما از طرف استراماچونی برای باشگاه ارسال نشده و اگر لازم باشد متن آخرین نامه رسمی وکیل ایشان منتشر خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19662

به "داستان استقلال و استراماچونی رسماً به اتمام رسید، تصمیمات جدید در اسرع وقت اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان استقلال و استراماچونی رسماً به اتمام رسید، تصمیمات جدید در اسرع وقت اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید