خبرنگاران فرماندار اهواز: آب و برق اصناف متخلف قطع می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اهواز - خبرنگاران - فرماندار اهواز ضمن هشدار نسبت به قطع آب و برق اصناف متخلف گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و اصناف، باعث می گردد تا آب و برق آنها را قطع کنیم که این کار در چند نقطه شهر اهواز انجام شد.

خبرنگاران فرماندار اهواز: آب و برق اصناف متخلف قطع می گردد

به گزارش خبرنگاران جمال عالمی نیسی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی گفت: اهواز در شرایط خوبی به سر نمی برد به گونه ای که بیمارستان های این شهر از بیماران کرونایی پر شده است.

وی اضافه کرد: کرونای انگلیسی یک ویروس وحشی و مهاجم است که پیر و جوان نمی شناسد لذا انتظار داریم شهروندان مراقب سلامتی خود باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

آمار مبتلایان بیشتر گردد، محدودیت های بیشتری اعمال می کنیم

فرماندار اهواز به اعمال محدودیت های فیزیکی در سطح شهر اهواز اشاره نمود و گفت: دسترسی به خیابان های اصلی شرق و غرب اهواز محدود شده است تا از تردد خودروها کاسته گردد. قطعا اگر وضع به همین روال ادامه پیدا کند محدودیت های بیشتری در اهواز اعمال می گردد.

وی مطرح نمود: با ایجاد مانع ، حلقه ترافیکی شهر اهواز تنگ تر شده است تا از تردد خودروها در خیابان ها جلوگیری گردد.

پاکسازی دستفروشان از هسته مرکزی شهر

عالمی نیسی اعلام کرد: در روزهای آینده با اصناف متخلف و آن دسته از کسبه ای که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند برخورد جدی تری می گردد البته بیشتر صنوف متوجه حساسیت موضوع شده و رعایت می نمایند که جای تشکر دارد.

وی به تجمع دست فروشان در سه، چهار نقطه از شهر اهواز اشاره نمود و اضافه کرد: در مرکز شهر عده ای دست فروش وجود دارند که تعدادی از آنها پاکسازی شدند. با توجه به شرایط قرمز اهواز، قطعا در روزهای آینده تمام نقاط شهر اهواز از وجود دست فروشان پاکسازی می گردد تا تجمعی صورت نگیرد.

جریمه هفت هزار خودرو در اهواز تنها در 24 ساعت

فرماندار اهواز در مورد تردد خودروها در زمان اعمال محدودیت ها گفت: روز گذشته بیش از هفت هزار خودرو به وسیله دوربین های سطح شهر جریمه شدند و این جریمه ها همچنان ادامه دارند.

وی در سرانجام اضافه کرد: خوشبختانه بالای 90 درصد اصناف دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند اما باز هم انتظار داریم شهروندان خودمراقبتی نموده تا هرچه زودتر از این بحران خارج شویم.

در حال حاضر 11 شهر خوزستان در شرایط قرمز و هشت شهر نارنجی هستند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52775

به "خبرنگاران فرماندار اهواز: آب و برق اصناف متخلف قطع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار اهواز: آب و برق اصناف متخلف قطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید