تیم والیبال شهروند اراک بال های عقاب نهاجا را چید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران عصر چهارشنبه با انجام شش پیکار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد، که تیم والیبال شهروند اراک میزبان تیم والیبال عقاب نهاجا بود.

تیم والیبال شهروند اراک بال های عقاب نهاجا را چید

بر اساس این گزارش، تیم شهروند اراک در شرایطی در سالن ورزشی شهید ثامنی اراک مقابل تیم مهمان یعنی عقاب نهاجا صف آرایی کرد، که شاگردان اکبر خداوردی سرمربی تیم والیبال شهروند اراک در هفته هفتم مقابل تیم پرستاره خاتم اردکان به یک پیروزی شیرین دست یافتند و در هفته هشتم هم مقابل شهردار ارومیه پیروز میدان بودند.

تیم والیبال شهرداری اراک در دیدار مقابل تیم پایین جدول رده بندی لیگ برتر والیبال امروز از خستگی رنج می برد و در حقیقت بازیکنان نتوانستند بازی را که در مقابل تیم خاتم اردکان و شهرداری ارومیه ارائه کردند مقابل تیم عقاب نهاجا به نمایش بگذارند. اگرچه سه ست بازی را به نفع خود پایان دادند، اما تنها در ست اول توانستند با اختلاف 25 بر 19 بازی را به سود خود رقم بزنند. اما در دو ست دیگر به سختی از سد تیم عقاب نهاجا گذشتند و بازی به صورت میلیمتری پیگیری شد. در کنار این موضوع غیبت امیرحسین فرهادی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم شهروند اراک به دلیل مصدومیت نیز مزید بر علت بود.

بر اساس این گزارش، بازی طی سه ست دنبال شد که تیم شهروند اراک توانست در هر سه ست با امتیازهای 25 بر 19، 28 بر 27 و 30 بر 28 و در مجموع با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان باشد.

گزارش خبرنگاران حاکی است، با شرایط حاکم بر تیم والیبال شهروند اراک، در صورت عدم حمایت مالی از سوی مسئولین استان، این تیم هم به سرنوشت تیم هندبال لیگ برتری و بسکتبال اراک گرفتار خواهد شد و شاهد از همپاشی تیم خواهیم بود.

اکبر خداوردی، سرمربی تیم والیبال شهروند اراک در جمع خبرنگاران با گله مندی از عدم حمایت مسئولان گفت: این تیم اگر با شرایط مالی که دارد تاکنون توانسته در لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کند، فقط به خاطر غیرت و مردانگی است که در این بازیکنان وجود دارد. همه مسئولان قول هایی دادند اما متاسفانه تاکنون هیچ یک از آنها تا عملی نشده است.

وی اضافه کرد: اگر شرایط با این روند پیش رود انگیزه بازیکنان هم تحلیل می رود و احتمال از هم پاشیدگی تیم وجود دارد و اگر این اتفاق بیفتد واقعا برای اراک خوب نیست. در سال های گذشته هم هندبال هم بسکتبال در لیگ برتر حضور داشتند ولی به دلیل عدم حمایت مالی در استان دیدیم که تیم ها به چه روزی افتادند. خواهش دارم هر طور شده تیم والیبال از نظر مالی حمایت گردد در غیر این صورت در بازی های بعد شاهد بی انگیزگی بازیکنان خواهیم بود.

لازم به ذکر است مسعود ذوقی به عنوان داور اول و حامد آقابراری به عنوان داور دوم قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند. همچنین امیر صداقت به عنوان ناظر داوری و سیف الله ترابی به عنوان ناظر سازمان لیگ بر این مسابقات نظارت داشتند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2602

به "تیم والیبال شهروند اراک بال های عقاب نهاجا را چید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال شهروند اراک بال های عقاب نهاجا را چید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید