بیش از 200 هزار نفر از جمعیت بروجرد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: بیش از 200 هزار نفر از جمعیت بروجرد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

بیش از 200 هزار نفر از جمعیت بروجرد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

منوچهر گودرزی در بازدید از شعبه بروجرد و نشست با رئیس و کارکنان این شعبه که 13 اسفندماه صورت گرفت، اظهار کرد: 45 هزار بیمه شده اصلی و بیش از 15 هزار مستمری بگیر در شهرستان بروجرد از سازمان تأمین اجتماعی خدمات دریافت می نمایند که با احتساب عائله تحت تکفل آنان قریب به 200 هزار نفر از جمعیت این شهرستان زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت بیمه کارگران ساختمانی به عنوان یکی از اقشار آسیب پذیر جامعه، توضیح داد: بیش از 4100 کارگر ساختمانی در شهرستان بروجرد تحت پوشش هستند و صرفاً سعی بر این است تا سهمیه های بیمه ای سازمان به کارگران زحمتکش اختصاص یابد و از ورود سایرین به این فضای حمایتی جلوگیری گردد.

گودرزی اظهار داشت: ماهانه 40 میلیارد تومان تحت عنوان حقوق به مستمری بگیران این شهرستان اعم از بازنشسته، ازکارافتاده و بازماندگان پرداخت می گردد.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان اضافه نمود: به طور متوسط در هرماه یک میلیارد و 300 میلیون تومان صرف پرداخت بیمه بیکاری به مقرری بگیران بیمه بیکاری این شهرستان می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52448

به "بیش از 200 هزار نفر از جمعیت بروجرد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 200 هزار نفر از جمعیت بروجرد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید