بهترین اتاق های فضای باز هتل ها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به راستی چرا باید همیشه خودمان را در اتاق های بسته هتل ها حبس کنیم، وقتی می توانیم در جایی اقامت داشته باشیم که با تماشای ستارگان آسمان به خواب برویم و با درخشش آفتاب از رختخواب راحت خود بیدار شویم. اگر شما هم از دوستداران طبیعت و حیات وحش هستید و به دنبال این هستید که این بار تعطیلات خود را در یک مکان متفاوت بگذرانید با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه تعدادی از بهترین هتل هایی را که اتاق هایی در فضای باز به شما پیشنهاد میدهند، معرفی کنیم.

بهترین اتاق های فضای باز هتل ها

این هتل ها اتاق هایی در فضای آزاد به شما می دهند که بتوانید یک شب را در دل طبیعت بگذرانید. از اتاق هایی در آفریقای جنوبی تا خانه درختی بانکوک و چندین نمونه بی نظیر دیگر که برایتان توضیح مختصری در مورد آن ها خواهیم داد.

Lion sands Game Reserve، آفریقای جنوبی

در این محل به بهترین شکل ممکن با طبیعت در ارتباط هستید. در حالی که این خانه ها در فضای کاملا باز قرار گرفته اند، تمامی میهمانان از طریق یک رادیوی دوطرفه با کارکنان هتل در ارتباط هستند. یک شام به یادماندنی در فضای باز و در کنار رودخانه sabie را هم می توانید در برنامه خود داشته باشید.

از فراز این خانه درختی شانس تماشای شیرها، پلنگ ها و فیلهایی که در جنگل حضور دارند نیز وجود دارد. همانطور که در تصاویر می بینید، هتل ها این امکان را برای میهمانان شان فراهم می کنند که در مکانی کاملا خصوصی و لوکس در نزدیکی پارک ملی Kruger اقامت داشته باشند و از امکاناتی نظیر تختخواب های زیبایی که در تصویر می بینید، میز ناهارخوری و کاناپه بهره ببرند.

LAlbereta، ایتالیا

اگر به دنبال غافلگیرکردن شریک زندگیتان با یک اتاق بینظیر هستید، اتاق های LAlbereta در ایتالیا انتخابی مناسب خواهندبود. شما در اتاقی اقامت خواهید داشت که با فشار یک دکمه سقف متحرک آن کنار رفته و دریچه ای زیبا رو به آسمان برایتان باز خواهد شد.

اگر این منظره فوق العاده شما را مجاب نمیکند، به این هتل بروید. باید بگوییم که این اقامتگاه مسحورکننده، در تپه های Franciacorta در حوالی leso واقع شده است که به طور حتم مناظر زیبایی را از طریق آن خواهید دید.

خانه درختی بانکوک(بانکوک Tree House)، تایلند

خانه درختی بانکوک در تایلند تجربه ای کاملا متفاوت از بودن در دل طبیعت است. مکانی که شما می توانید در خانه ای درختی استراحت کنید، در برکه ای طبیعی شنا کنید، در هوای آزاد و زیر نور ماه حمام کنید و از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید.

این اقامت نه تنها تجربه بسیار بینظیری خواهد بود بلکه به نفع طبیعت نیز هست؛ زیرا یکی ازسیاست های هتل این است که به ازای هر رزرو اتاق، یک کیلوگرم از زباله های موجود در رودخانه chao phraya را جمع آوری کنند.

کلبه Loisaba Wilderness ، کنیا

شاید استراحت کردن در محلی که بسیار نزدیک به حیوانات وحشی آفریقایی است، انتخاب همه افراد برای تعطیلاتی بهیادماندنی نباشد، اما اگر شخصی علاقهمند به طبیعت و بودن در چنین فضایی است، این اتاق بینظیر در کنیا گزینه خوبی است.

Loisaba در شهرستان Laikipia در کنیا واقع شده است و شرایطی را برای میهمانانش فراهم می کند که تجربه ای متفاوت از اقامت در فضای آزاد را داشته باشند. این هتل دو نمونه اتاق در فضای آزاد دارد، یکی نامش تخت خوابهای ستاره است که کلبههایی چوبی هستند و در ارتفاعی 12 قدمی از زمین قرار دارند و دیگری مجموعهای است که یک تخت، اتاق نشیمن، یک اتاق شستشوی کوچک و قفسه لباس دارد.

Ladera ، سنت لوسیا

اتاق های این هتل که به سبک خانه های درختی و سازگار با محیط زیست هستند، همگی از سه دیوار تشکیل شده اند و دیوار چهارم در واقع چشماندازهایی از دره soufriere و دریای کارائیب است که پیش روی میهمانان واقع شده است و آنها را به شدت جذب می کند.

هر 22 سوئیت این هتل از چوبهای سخت، سنگ و آجر ساخته شدهاند و تمامی آنها یک استخر اختصاصی (با آب گرم و بدون آب گرم) و البته بدون دیوار دارند که سبب می شود میهمانان نسیم تازه ای را که از سمت تپه های جنگلی میوزد، احساس کنند و از دیدن چشمانداز پانارومای مناظر پیش رویشان لذت ببرند.

Las Ventanas al paraiso ،ازاقامتگاه های شرکت Rosewood، مکزیک

تمامی 71 اتاق این هتل، دارای وای فای رایگان و تختهایی راحت هستند، به علاوه این امکان برای زوج ها وجود دارد که در فضای باز و زیر آسمان باخا (baja) استراحت کنند. از این اقامتگاه(resort) مکزیکی که در ساحل واقع شده است، در حدود 10 دقیقه پیادهروی تا کوادرا سانفرانسیسکو و منطقه حفاظتشده پارک کویر (Desert Park Natural Reserve) لازم است.

این مجموعه همچنین دارای یک سری امکانات در قسمت بالای اتاق ها است که در صورت درخواست شما، کارکنان یک تلسکوپ را به همراه یک راهنمای ستارهشناسی برایتان مهیا می کنند تا بتوانید صور فلکی را مشاهده کنید.

کلبه Sabuk ، کنیا

به واقع برای عاشقان طبیعت و حیات وحش چه چیزی بهتر از صدای یک زرافه یا گراز می تواند شروع یک صبح زیبا باشد، این همان چیزی است که میهمانان این مکان با آن روبرو میشوند. به علاوه در هر اتاق یکی از دیوارها ساخته نشده است که مسافران بتوانند از دیدن مناظر طبیعی لذت ببرند. به نظر می رسد که این اقامتگاه پنج ستاره بسیار مورد توجه بازدیدکنندگانش قرارگرفته است زیرا اکثریت آنها در سایت tripAdvisor امتیاز عالی را به آن می دهند.

Jade Mountain، سنت لوکا

تمامی 28 سوئیت این اقامتگاه (resort) دارای فضای باز به همراه یک دیوار متحرک هستند که اجازه میدهد تصویری مطلوب و نفسگیر از طبیعت را مشاهده کنید (حتی برای حمام آنها در طراحی نشده است). این محل که برای یک ماهعسل رویایی بسیار مناسب است، به بچه ها زیر15 سال اجازه ورود نمیدهد تا بتوانید بدون کمترین سروصدا تعطیلات خود را سپری کنید.

به علاوه هر سوئیت دارای امکاناتی نظیر خدمات اسپای لوکس، آشپزی ممتاز و نگهبان شخصی هم است.

Amanruya ، ترکیه

افرادی که به دنبال گذراندن یک تابستان گرم در ترکیه هستند، باید Amanruya را انتخاب کنند. این هتل در بودروم تراسی کلبه مانند را به مسافران پیشنهاد میدهد که این امکان را برای آنها فراهم می کندتا یک شب گرم و راحت را در آلاچیقی زیبا سپری کنند. هرکدام ازعمارت ها موقعیت های متفاوتی دارند اما همه آنها دارای چشماندازی روبهدریا هستند.

کمپ Duma Tau، بوتساوانا

Duma Tau که در لغت به معنای غرش شیر است، کمپی لوکس در بوتساوانا با 8 اتاق دوقلو و دو محل اقامت خانوادگی است. این کمپ بالاتر از سطح زمین ساخته شده است که سبب میشود مناظر زیبایی را از دریا و حیات وحش ببینید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: کجارو / dailymail.co.uk
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13278

به "بهترین اتاق های فضای باز هتل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اتاق های فضای باز هتل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید