بریگزیت؛ مخالفت قانون گذاران انگلیسی با خروج بدون توافق و تعویق در خروج

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قانون گذاران انگلیسی که پیش تر با طرح اصلاح شده ترزا می برای بریگزیت مخالفت نموده بودند، امشب (چهارشنبه) نیز به خروج بدون توافق کشورشان از اتحادیه اروپا رأی مخالف دادند.

بریگزیت؛ مخالفت قانون گذاران انگلیسی با خروج بدون توافق و تعویق در خروج

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان مجلس انگلیس به خروج این کشور از اتحادیه اروپا به صورت بدون توافق رأی منفی دادند.

بر اساس رأی گیری انجام شده، 312 نماینده مجلس با خروج بدون توافق این کشور مخالفت کردند و 308 نماینده نیز به آن رأی مثبت دادند.

گام بعدی مجلس، رأی گیری برای به تعویق انداختن مهلت مشخص شده برای خروج انگلیس (29 مارس) بود. نمایندگان انگلیسی با عقب افتادن ضرب الاجل بریگزیت و موکول شدن آن به 22 مه مخالفت کردند.

ساعاتی پیش از این رأی گیری، شاخص ارزش سهام در بازارهای اقتصادی اروپا به امید مخالفت مجلس انگلیس با یک بریگزیت بدون توافق افزایش یافت. همزمان افزایش ارزش برابری پوند انگلیس در برابر ارزهای دیگر ادامه یافت.

مجلس انگلیس سه شنبه توافق اصلاح شده نخست وزیر این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا را رد کرد و در نتیجه مجلس مجبور شد یک بریگزیت بدون توافق با اتحادیه اروپا را به رأی بگذارد.

عامل دیگر در افزایش شاخص متوسط ارزش سهام در بازارهای اقتصادی اروپا افزایش یک درصدی بهای نفت بود. با این همه ارزش سهام بعضی از شرکت ها کاهش یافت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5482

به "بریگزیت؛ مخالفت قانون گذاران انگلیسی با خروج بدون توافق و تعویق در خروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریگزیت؛ مخالفت قانون گذاران انگلیسی با خروج بدون توافق و تعویق در خروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید